Aivan ihania trikookankaita joista ole ommellut trikoopipoja ja vuoreksi olen laittanut fleeseä, näin ne on lämpöisiä talvellakin.
Välikäsityönä kopassa on miesten villasukat valmistumassa.. eikun puikkoja käsiin ja menoksi.
torstai, 20. syyskuu 2012
Kommentit